Bize Ulaşın || Hesap Numaralarımız

9.531

İSTANBUL TURLARI    /   GÜNÜBİRLİK TURLAR Kategoriler

HEYBELİADA-BÜYÜKADA TURU

Sabah saat 07.00 de (SAAT DEĞİŞEBİLİR) Yelken önünden hareket ediyoruz. Bostancı İskelesi’nde aracımızdan inip Heybeliada’ya yolculuğumuz için teknemize biniyoruz. Tekne ile ilk durağımız olan Heybeliada’ya ulaşıyoruz. Tarihin mistik kokuları içerisinde turumuz başlıyor. Sırasıyla Aya Yorgi Uçurum Kilisesi Abbas Halim Paşa Köşkü İsmet İnönü Evi Hüseyin Rahmi Gürpınar Müzesini gezerek. Mola verebileceğimiz yine adanın tarihi dokusu eşliğinde çaylarımızı yudumladıktan sonra Büyükada turumuz için teknemize binip yola çıkıyoruz.

Büyükada, diğer İstanbul Adaları gibi yaklaşık 7 yüzyıllık Bizans döneminde hapishane ve manastırlarıyla ün kazanmıştır. Büyükada’da sırasıyla Aya Yorgi Kilisesi ve Manastırı Reşat Nuri Güntekin’in Evi Meryem Ana Kilisesi Rum-Ortodoks Mezarlığı geziyoruz.

Sonrasın da öğle yemeği için serbest zaman veriyoruz. Serbest zaman da siz değerli misafirlerimiz Fayton gezisi yada bisiklet turu yapabilirler. Fayton gezisi sırasında adanın tarihi yapı ve sokaklarını, TV dizilerinin çekildiği köşk ve mekanları görebilirler. Buluşma saatimiz de Büyükada iskelesinde misafirlerimizle buluşup vapura binip dönüş için Bostancı’ya hareket ediyoruz. İskelede bizi bekleyen otobüsümüze binip Tekirdağ’a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Varışımızı takiben siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakıyor ve bir başka HAYAL TURİZM organizasyonunda buluşmak üzere sizlerle vedalaşıyoruz.