Bize Ulaşın || Hesap Numaralarımız

00:30 Hürriyet Mah. Migros Önü
00:40 Baykallar
00: 45 Sahil Polis evi Önü

Sahil Polis evi önünden misafirlerimizi aldıktan sonra Ayvalığa doğru hareket ediyoruz.

Yolda vereceğimiz kahvaltı eşliğinde Ayvalıka varıyoruz. Ayvalık merkezde gezimize başlıyoruz Ayvalık’ın dar sokaklarında tarihi dokusunu hiç yitirmemiş Eski Ayvalık Evleri'ni görüyoruz: Kapıları, alınlıkları, kapı tokmakları, pencereleri, tahta ve taş işçiliği ile görülmeye değer Ayvalık evleri görenleri geçmişe yolculuğa götürür. Sonrasında Rumlar tarafından yapılan Fevzi Paşa Mahallesi’ndeki kilise olarak yapılmış ve kullanılmış 1928’den sonra cami olarak kullanılmaya başlanmış ve şu anda cami olarak hizmet veren cami ziyaretimiz sonrasında Cunda adasına doğru yola çıkıyoruz. Rahmi Koç Müzesi ve Taş Kahve gezildikten sonra biz bekleyen teknemize binerek Sırasıyla Taksiyarhis Kilisesini panoramik olarak görüyoruz. Tekne turumuz esnasında Ortunç Koyu, Akvaryum Koyu, Çıplak Adası, İncirli adası koylarında yüzme molaları veriyoruz. Öğle yemeğimizi teknede alıyoruz.Tekne gezimiz sonrası Ayvalıkta Şeytan sofrasına giderek burada güneşin batışını izleyip, önceden verilen buluşma saatimiz de Otobüslerimize binip Tekirdağ’a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Varışımızı takiben siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakıyor ve bir başka HAYAL TURİZM organizasyonunda buluşmak üzere sizlerle vedalaşıyoruz.