Bize Ulaşın || Hesap Numaralarımız

GÜNÜBİRLİK TURLAR    /   GÜNÜBİRLİK TURLAR Kategoriler

GÜNÜBİRLİK GÖKÇEADA TURU

100 TL

Sabah saat 03.00 de (SAAT DEĞİŞEBİLİR) Yelken önünden hareket ediyoruz. Kabatepe İskelesi’nde saat 07:00 feribotu ile binerek Gökçeada’ya ulaşıyoruz.

Sırasıyla Kuzulimanı, rum köyleri (dereköy,Tepeköy,karaköy) rum evleri ve sokakları Gökçeada kalesi, Gökçeada hanı, Gökçeada şelalesi, Aydıncık plajı,su altı milli parkı gezmeye başlıyoruz.

İlk durağımız olan Eski Bademli köyü ile turumuza başlıyoruz. Genelde Ispartalı vatandaşlarımızın bulunduğu ve ev pansiyonları ile ünlü şirin Bademli Köyünün içinden geçerek, Eski bademliye gitmek için dimdik bir rampadan çıkış yapıyoruz. Eski bir Rum köyü olan bu köyde tarihi okul binası, çamaşırhane ve asırlık çınar muhteşem manzaralar eşliğinde sizi karşılıyor. Köy gezimiz devam etmekte, Kaleköy, sahilinde kısa bir yürüyüş yaparak öğle deniz molası veriyoruz. Mola bitiminden hemen sonrasın da Zeytinli köyüne hareket ediyoruz. Burada Madamın dibek kahvesi ve meşhur sakızlı muhallebisinin tadına bakmak için küçük bir mola daha veriyoruz. Ardından Tepeköye doğru çıkış, Muhteşem manzarsı ise Tepeköy Çınaraltı bizleri karşılar, buz akan sularını içerken 600 yıllık çınarların altında serinlemekte hediyesi.

Buluşma saatimiz de Gökçeada iskelesinde misafirlerimizle buluşup feribata binip Tekirdağ’a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Varışımızı takiben siz değerli misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakıyor ve bir başka HAYAL TURİZM organizasyonunda buluşmak üzere sizlerle vedalaşıyoruz.